Wednesday, October 12, 2016

Audacity Asio Binary Options

Binary Options Broker Hoewel binêre opsies is 'n relatief nuwe manier om handel te dryf in die aandelemark en ander finansiële markte, dit is 'n vinnig groeiende gebied van die beleggingsmarkte. Gesoute handelaars rondspeel met hierdie tegniek en dit het die deur oopgemaak vir baie beginner handelaars om te belê in die markte. Dit is egter noodsaaklik om die prosesse en risiko's wat verband hou met hierdie tipe van handel te verstaan. Binêre opsies is 'n wettige handel skip in 2008 toe die Verenigde State van Amerika erken dit as 'n geldige, hoewel ander manier om handel te dryf op die aandelebeurs. Dit word beskou as een van die maklikste maniere om iemand te begin handel veral dié met geen ondervinding. Wanneer jy handel in binêre opsies wat jy nooit self 'n kommoditeit of bate. In plaas jy spekuleer oor die vraag of die prys van 'n spesifieke bate gewoonlik bepaal deur die aandeelprys, sal styg of daal binne 'n bepaalde tydperk van die tyd. In effek, jy dobbel of maak 'n voorspelling oor die prys beweging van 'n bepaalde bate van julle kry dit reg om geld te maak, indien nie, jy geld verloor. Elke spekulasie is gewoonlik baie kort termyn. Daar is 'n goeie hoeveelheid inligting aan u verskaf voordat die handel, of jy aanlyn sagteware of 'n goedgekeurde binêre opsies makelaar gebruik. In wese kies jy 'n bate en besluit of die prys sal styg of daal jy nie jou verbintenis kan verskans en hoop dit sal dieselfde bly Dit maak die konsep van jou belegging baie eenvoudig óf die prys beweeg in die rigting wat jy sê dit sal jy wil kry 'n opbrengs op jou belegging, of, beweeg dit die teenoorgestelde manier en jy niks. Sodra jy jou bate gekies sal jou binêre opsies makelaar vir jou sê die persentasie opbrengs sal jy kry as jy korrek is. Jy moet dan die tydraamwerk vir jou spekulasie en hoeveel fondse jy bereid is om te pleeg is kies. Sodra jy al hierdie faktore het besluit en jy is gelukkig met jou besluit, begin die handel met die kies uit te voer op jou skerm. Die terugsit en wag Binêre opsie handel is een van die min gebiede van belegging waar jy presies weet wat van jou terugkeer sal die verskaffing van die aandele prys beweeg in die regte rigting. Jy is ook oop vir die handel in 'n groot verskeidenheid van markte of valuta, aandele of kommoditeite die beginsel is dieselfde in alle markte. Trouens, binêre opsies is een van die maklikste maniere om handel te dryf op die internasionale markte sonder verskeie makelaars rekeninge en bemoeilik jou beleggings. Net 3 eenvoudige stappe om jou sukses Register en kry 'n Gift Fonds jou handel rekening en kry 'n bonus voorspel mark rigting en verdien Stap 1 - Registreer en kry 'n Geskenk Registreren sal minder as 'n minuut neem. Jy sal onmiddellik jou handel rekening en al die gereedskap wat jy nodig het vir 'n suksesvolle handel te ontvang. Ons hoogs evalueer jou keuse. Dis hoekom ons die gawes het wat vir julle berei: binêre opsies video lesse. STAP 2 - Fonds jou handel rekening en kry 'n Bonus Jy kan 'n rekening direk na registrasie te finansier. Dit is die mees gewilde befondsing dienste, wat te doen het met ons: Deur die befondsing van 'n handel rekening, kan jy die ekstra geld te kry as 'n bonus. Deur te belê meer, kan jou bonus selfs verdubbel Mac, PC, tablet of enige smartphone meer as 100 bates beskikbaar-vir-verhandeling. Van 'n toestel, enige tyd en met 'n hoë vlak van sekuriteit. Deur die skep van hierdie handel platforms, het ons uitgewerk elke detail, om jou te voorsien met die gemaklike omstandighede vir jou sukses gewaarborg onttrekkings verwerking vermeerder binne 1 uur Moontlikheid om handel te dryf oor naweke Wye verskeidenheid van befondsing en onttrekkings metodes 100 veilige handel met die data beskerming Begeleide handel fasiliteit met 'n hulp van bekwame handel adviseur kliënte ondersteuning 24/7 Meer as 10 000 ambagte, bedien daagliks Finpari 2016 Finpari Alle regte voorbehou Wanneer die handel binêre opsies soos met enige finansiële bates, is daar 'n moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n kan vol te hou gedeeltelike of totale verlies van jou beleggingsfondse wanneer handel. As gevolg hiervan, is dit uitdruklik gestel dat jy nooit moet belê met of handel op, geld wat jy nie kan bekostig om te verloor deur middel van hierdie wyse van handel. Finpari bied geen waarborge van wins of vermy verliese wanneer die handel. Die webwerf en inhoud kan beskikbaar in verskeie tale wees. Die Engelse weergawe is die oorspronklike weergawe en die enigste een wat bindend is op Finpari dit sal geld op enige ander weergawe in die geval van teenstrydigheid. Finpari sal nie verantwoordelik wees vir enige foutiewe, onvoldoende is, of misleidende vertalings van die oorspronklike weergawe in ander tale. Finpari of sy agente of vennote nie geregistreer is nie en verskaf nie enige dienste op die Amerikaanse grondgebied. Oor ons CompanyASIO Audio Interface latencies op Windows, Linux en Mac OS X ASIO is 'n eie klank koppelvlak standaard in gebruik op Windows wat die bedryfstelsels meng kern verbypaaie, sodat die verskaffing laagste latency direkte kommunikasie tussen rekenaar klank sagteware en hardeware. ASIO ondersteun 24-bit steekproefneming wat net anders beskikbaar onder Windows WASAPI of WDM-KS (Windows Driver Model kern Streaming) is. 24-bietjie monsters laat groter dinamiese omvang, laer teoretiese geraas vloer en 'n groter resolusie teen laer hoorbaar volumes. 'N ongemeng ASIO uitset is bietjie identies aan die oorspronklike bron. Veelvuldige fisiese toevoer en afvoer kanale van die hardeware is toeganklik oor 'n enkele toestel. Audacity sluit ondersteuning vir Microsoft Windows Direct koppelvlak protokol. Om dit te gebruik, kies Windows Direct as gasheer in Apparaat Toolbar. Dit sal ondersteuning vir multi-kanaal opname gee op 'n klank toestelle, maar nie die baie lae latencies wat op ASIO moontlik is. Op Linux, die standaard ALSA klank API bied gewoonlik laer latencies as Windows onder MME of Windows Direct. Daar is egter baie Linux verspreidings nou gebruik PulseAudio by verstek vir klank routing en meng. PulseAudio sit tussen die klankbron en die Linux-kern en dus het ietwat hoër latency as direkte gebruik van ALSA. Vir laagste latencies, kan jy die domkrag API dat beide lae latency klank kommunikasie en klank routing tussen aansoeke bied gebruik. Huidige Audacity ondersteun JACK redelik goed, maar met 'n paar beperkinge. Op Mac OS X, Core Audio is die standaard API en is ten volle ondersteun deur Audacity. Core Audio het ook laer latencies as Windows onder MME en Windows Direct maar Jack OS X kan gebruik word vir die laagste latency. Audacity en ASIO Die ASIO tegnologie is ontwikkel deur die Duitse maatskappy Steinberg en word beskerm deur 'n lisensie-ooreenkoms wat herverdeling van die bron-kode verhoed. Audacity, as 'n open source program onder die GPL gelisensieer. is dus tans nie in staat om ASIO ondersteun, ten spyte daarvan dat ASIO-staat (die verskaffing van die gebruikers klank toestel is soortgelyk in staat). As ASIO ondersteuning in Audacity versprei bou dit sou óf in stryd Steinbergs lisensie-ooreenkoms indien die kode is ingesluit, of omgekeerd sou Audacitys GPL lisensie oortree indien die kode is teruggehou. Daar is hardnekkige gerugte van Steinberg opening lisensiëring, maar sonder enige skynbare beweging. Enigiemand wat omgee oor hierdie kwessie is genooi om hul menings te Steinberg bekend via hul Kontak bladsy maak. Nie-verdeelbare ASIO ondersteuning in Audacity Audacity bied ASIO ondersteuning op Windows vir individue wat bereid is om Audacity stel van die bron-kode met behulp van die opsionele Steinberg ASIO SDK. ASIO ondersteuning is streng verskaf op grond daarvan dat dit nie-verdeelbare. dit wil sê, kan jy nie kopieer of versprei bou insluitend ASIO ondersteuning aan iemand anders. Die bou is streng vir jou eie persoonlike (privaat of kommersiële) gebruik. Vir dieselfde redes, kan Audacity versprei nie bou van Audacity insluitend ASIO ondersteuning, so moet asseblief nie vra Die volgende is 'n oorsig van die samestelling van Audacity uit bronkode insluitend ASIO ondersteuning. Die installering van die gratis Microsoft Visual Studio Express Integrated Development Environment (IO) en 'n toepaslike Microsoft Software Development Kit (SDK). Aflaai en installeer die ASIO SDK van Steinberg. Stel die ASIOSDKDIR omgewing veranderlike na die gids waar jy die ASIO SDK geïnstalleer. Aflaai wxWidgets (Audacitys GUI hulpmiddel wat die koppelvlak bied) dan bou wxWidgets met behulp van Visual Studio. Stel die WXWIN omgewing veranderlike na die gids waar jy Widgets geïnstalleer en die rekenaar herlaai. Aflaai en installeer die Tortoise SVN program en gebruik dit om die nuutste Audacity bronkode Checkout. Bou Audacity met behulp van Visual Studio. Volg die instruksies en download links op die ontwikkeling Op Windows vir volledige besonderhede. As jy hulp nodig het, vra asseblief op die samestelling Audacity raad op die vermetelheid Forum. Audacity Forum Hallo liewe Audacity gebruikers en ontwikkelaars Uitvoerende Opsomming: Kan iemand 'n gehercompileerd Audacity weergawe met ondersteuning ASIO bestuurder met ons te deel per e-pos of PM of filesharing-bediener en verduidelik aan ons gebruikers hoe om dit te installeer op ons vensters stelsels en hoe om die gebruik van die ASIO bestuurders en hul 24bit opname vermoë Soos Stevethefiddle het bevestig 2011/02/19 in staat stel: quotIt lyk vir my dat (ten spyte van wat mense op kan sê die forums), beteken die huidige Portaudio v19 weergawe in CVS NOOIT teken in meer die 16-bit op Windows. quot source / Mail Archive / messagemsgid27086930 En Audacity beteken opname deur Portaudio. So, wat jy sal kry, wanneer jy tot 24 bit, is 'n 16 bit opname up gevul met dummy grepe. Geen verdere inligting in daar as in 'n 16 bit opname. Dis baie jammer. Daar is twee alternatiewe: Om 'n ander sagteware gebruik vir die opname (ander vrylik beskikbaar sagteware: Traverso DAW, Ardour, Power Sound Editor, Mp3DirectCut, Wavosaur, Rosegarden, Frinika - egter geen idee as hulle ly dieselfde fout, wat nie uitgesluit is - as selfs nie met die goed gedokumenteer Audacity jy bewus is van dit as jy net 'n normale gebruiker). Na die registrasie kan jy real 24bit (beter moedertaal 32bit f. p.) redigering te doen in Audacity. Dit sou egter baie lekkerder wees om direk te teken om Audacity so daar is 'n alternatief: Om Audacity gebruik bestuurders genoem ASIO wat blyk te wees deur goed klankkaarte en is selfs bekend om die beste opsie vir die lae latency wees nie. quotAudacity Beta saamgestel kan word met ASIO ondersteuning vir private, nie-verdeelbare usequot egter. 'n non IT persoon of met ander woorde net 'n gevorderde gebruiker, maar geen ontwikkelaar, kan ek nie dit alles te verstaan ​​sonder om 'n paar dae lees en uit te probeer. Sekerlik, dit is nie 'n probleem vir baie van die lesers van hierdie forum. en beslis, baie het dit reeds gedoen. Kan jy asseblief Deel dit op te deel lêerbedieners dit kan anoniem geplaas word, en via PM of e-pos dit sou selfs wetlike wees, want dit is nie 'n quotdistributionquot. Ek sou baie bly wees as iemand sy samestelling met ons ander Windows-gebruikers Op sy beste sal deel, met 'n paar woorde oor hoe om dit te installeer en hoe om seker te maak, Audacity maak regtig gebruik van die ASIO bestuurders en hul 24bit opname vermoë. Baie dankie vir julle hulp Daar is 'n ander alternatief, naamlik om 'n bedryfstelsel wat nie hierdie beperking het nie installeer. Ek besef dat jy waarskynlik nie wil Windows vaar nie, maar dit is redelik maklik om 'n quotdual bootquot stelsel sodat hulle die rekenaar begin jy 'n keuse van Booting in Windows of in 'n ander bedryfstelsel. As jy belangstel in hierdie opsie ondersoek is kan ek jou waarskynlik help as Ive hierdie nogal 'n paar keer gedoen. Die eerste stap sal wees om te probeer om 'n quotLive CDquot weergawe van Linux (loop Linux direk vanaf die CD sonder om iets te skryf om die hardeskyf). (Ek kan nie help met ASIO as ek dit nie gebruik nie). Wel, ek het dual boot 'n paar keer vir verskillende redes (Win95 en NT op die oomblik, maar nie met behulp van die vensters dual boot stelsel, maar 'n ander een by die bootsector hefboom, wat nogal ok gewerk). Maar vir nou, sou Linux loop net vir Audacity. En toe Audacity loop op Linux, sou ek nie in staat wees om al die dinge wat ek het met oorwinning te gebruik. So ek verkies die ASIO oplossing. Selfs meer so, as die vermetelheid span laat ons weet, dat ASIO is ook die beste manier vir die registrasie ten opsigte van opname kwaliteit en latency. So hoekom dit nie gebruik nie. Maar die Linux boot CD opsie is nogal mooi, as ek nie wil hê om rond te bohaai met my oorwinning stelsel skyf. Maar, gegewe dat Audacity is nogal 'n gewilde sagteware en 24bit geluid kaarte het om die standaard toerusting, ek kon net nie glo, dat daar geen pre-saamgestel ASIO weergawe beskikbaar om te wees, en ek het gevind dat een. Dit is net 'n kwessie van soek die netto, en ek het 'n mooi-amptelike Op soek skakel en bladsy, maar met my virus skandeerder op datum, het ek dit 'n probeer en dit het gewerk. Ek sal nie hier sit die skakel, want dit is die amptelike forum en moet nie direk lei tot 'n aflaai van 'n nie-amptelike weergawe. Maar te danke aan diegene wat sorg vir die deel van hierdie meer veelsydig weergawe met usHealth en Wellness gebeure Go Mobile met GoStrive Daar is 'n nuwe begin in die stad. Ontmoet GoStrive. 'n gemeenskapsbetrokkenheid platform vir gesondheid en welstand organisasies (en spesiale geleenthede). die begin gestig in 2012 deur die Universiteit van Wisconsin-Whitewater professor, Choton Basu, het nou nege werknemers. GoStrive is tans onder leiding van Versnel Madison stigter, James Jackson. GoStrive is die eksklusiewe partner van die Nasionale Parke en Ontspanning Vereniging. en is gebaseer in beide Whitewater en mees onlangs, op die Capitol Square in Madison. GoStrive is goeie nuus vir diegene wat lief is Parke en rekreasieprogramme in Madison Die begin het net begin Madison Skool en gemeenskap Ontspanning (MSCR) gebeure op hul mobiele platform. MSCR punte GoStrives 100 Parke en Ontspanning vennoot. MSCR is een van die vele Wisconsin agentskappe op GoStrive, by Middleton, Whitewater, en Lake Mills. Die platform is nou gebruik word deur 100 agentskappe in 22 lande. 8220We is opgewonde om deel te wees van hierdie voorpunt-Wisconsin maatskappy verbind Madison burgers om 'n wye verskeidenheid van ontspanning opportunities.8221 gesê Lucy CHAFFIN, MSCR Uitvoerende Direkteur. Nasien van hierdie mylpaal met Madison Skool en gemeenskap Rekreasie is 'n eer om GoStrive, en 'n bewys van die toenemende is die skep van binne Parke en Ontspanning agentskappe in ons eie agterplaas, en in gemeenskappe regoor die land, sê James Jackson, president en COO van GoStrive. Hier is meer oor GoStrive op hul webwerf. of volg hulle op Facebook en Twitter. Aflaai GoStrive gratis in die App Store en op Google Play. Kommentaar gesluit. Teken vir openbare gebeurtenis updates: Startup Nuus Company Blogs ArchivesOptimising Die Latency Van Jou PC Audio Interface Deur Martin Walker keuse ASIO bestuurders, waar moontlik, moet jou help om die laagste latency te bereik, met behulp van die venster Configuratiescherm deur jou spesifieke klank koppelvlak. Hier kan jy die Control Panels vir die Echo (links) en die EMU (regs) wissel, soos van stapel gestuur deur die venster Cubase SX apparaat Setup sien. As jy in die versoeking om te gaan en maak 'n koppie tee in die gaping tussen druk 'n nota op jou sleutelbord en hoor dit speel op jou sagte synth, help moet jy, en vinnig. Die SOS Forum is nog overspoeld met navrae van nuwe PC musikante vra waarom hulle 'n vertraging tussen 'n sleutel op hul MIDI klawerbord en die aanhoor van die opbrengs van 'n sagte synth op hul rekenaar te kry. Soms kan hierdie vertraging soveel as 'n sekonde, maak real-time vertonings byna onmoontlik. Nuwelinge om rekenaar musiek gou katoen op die feit dat dit as gevolg van latency en buffer groottes, maar word dikwels links wonder net wat om aan te pas en wat die beste omgewing is. die korrekte grootte buffer Kader is van kardinale belang om die bereiking van 'n optimale prestasie van jou klank koppelvlak: As dit te klein sal jy ly klank klik en Pops, terwyl as sy te groot sal jy hoorbaar vertragings ondervind wanneer die uitvoering van in real time. Die ideale omgewing kan staatmaak op 'n hele paar verskillende faktore, insluitend jou spesifieke rekenaar en hoe jy te werk met klank, terwyl die parameters jy in staat is om te verander, en die beste manier om dit te doen, kan ook wissel aansienlik, afhangende van wat MIDI Audio program wat jy gebruik . Kom ons begin deur kortliks recapping oor hoekom sagteware buffers nodig. Speel terug gedigitaliseerde klank vereis 'n deurlopende stroom van data om hom te versadig van jou hardeskyf of geheue na die geluid kaarte DA (digitale na analoog) converter voordat jy dit kan luister op sprekers of hoofdtelefoon, en die opname van 'n klank prestasie vereis ook 'n deurlopende stroom van data, hierdie keer omskep deur die geluid kaarte AD (analoog na digitale) converter van analoog golfvorm om digitale data en dan gestoor óf in RAM of op jou hardeskyf. Geen rekenaar bedryfstelsel kan alles doen in 'n keer, so 'n multitasking bedryfstelsel soos Windows of Mac OS werk deur die loop baie afsonderlike programme of take in draaie, elkeen inname van 'n deel van die beskikbare CPU (verwerker) en I / O ( toevoer / afvoer) siklusse. Om 'n deurlopende klank stroom in stand te hou, is klein hoeveelhede stelsel RAM (buffers) gebruik word om 'n stuk van klank tydelik te stoor op 'n slag. Vir afspeel, die klankkaart steeds toegang tot die data binne hierdie buffers, terwyl Windows afgaan om sy ander take uit te voer, en hopelik Windows sal terug te kry gou genoeg om die volgende stuk van klank data val in die buffers voor die bestaande data is opgebruik. Net so, in klankopname die inkomende data vul stadig 'n tweede stel van buffers, en Windows kom terug elke nou en dan 'n stuk van hierdie gryp en stoor dit op jou hardeskyf. As die buffers is te klein en die data loop uit voordat Windows kan terug te kry om hulle op (afspeel) Top of hulle (opname) leegmaak jy kry 'n gaping in die klank stroom wat klink soos 'n kliek of pop in die golfvorm en is dikwels verwys as 'n probleem. As die buffers is veels te klein, hierdie haakplekke kom meer dikwels, in die eerste plek wat aanleiding gee tot Sosiale gekraak en uiteindelik tot byna aaneenlopende onderbrekings wat klink soos ondergang as die klank begin opbreek gereeld. Die maak van die buffers baie groter los onmiddellik die oorgrote meerderheid van die probleme met druk en verskyn, maar het 'n ongelukkige newe-effek: 'n verandering wat jy maak om die klank van jou klank sagteware nie die geval in werking tree tot die volgende buffer is aangevra. Dit is latency, en is die duidelikste in twee situasies: as jy 'n sagte synth of sagte sampler in real-time, of wanneer die opname 'n prestasie. In die eerste geval jy kan druk notas op jou MIDI klawerbord in real-time, maar die gegenereerde golfvorms gewoond gehoor tot die volgende buffer om die klankkaart is verby. Jy kan nie eens bewus wees van 'n effense vertraging glad (sien Aanvaarbare Latency Waardes boks), maar as dit langer kry dit uiteindelik opvallend, dan irriterende, en uiteindelik onbeheerbaar geword. Tydens die opname, is die situasie nog erger, want jy normaalweg nie in staat wees om die inkomende sein hoor totdat dit deur die insette buffers geslaag en die sagteware program bereik, dan deur 'n tweede stel uitset buffers op pad na die geluid kaarte DA converter, en dan om jou sprekers of hoofdtelefoon. Monitering latency is dubbel dié van afspeel latency. Sommige inproppe voeg latency om die klank pad, soos geopenbaar deur die Plug-In Inligting venster in Cubase SX. Die venster toon wat inproppe uitstal addisionele latency wanneer dit gebruik word, en of om outomaties te vergoed vir dit. Plug-in effekte kan ook hul eie verwerking latency, veral kompressors, limiters en de-Essers wat vorentoe te kyk in die golfvorm te pieke sien, plus pik-shifters en-konvolusie gebaseer Hall wat uitgebreide berekening diens by te voeg. Enige spore in jou liedjie gebruik van hierdie effekte sal vertraag word in vergelyking met die res, so om hulle almal terug in perfekte harmonie te bring die meeste MIDI Audio programme bied nou outomatiese vertraging vergoeding deur die hele klank pad. Ongelukkig is dit ook bydra tot die rekord-monitering latency, hoewel sommige programme (insluitend Cubase SX) nou verskaf 'n 'Beperk Vertraging Vergoeding funksie, wat probeer om die gevolge van die vertraging vergoeding gedurende die opname proses te verminder, deur diegene inproppe tydelik uit te skakel wie se inherente latency is bo 'n sekere drumpel (u hierdie stel in die dialoog Voorkeure). Aktivering hierdie funksie tydens 'n klankopname of 'n sagte-synth prestasie kan minder real-time latency toelaat. Jy kan dan deaktiveer dit elke plug-in weer hoor. Soos jy kan sien, kan latency 'n komplekse en potensieel verwarrende kwessie wees. Gelukkig het baie klank interfaces verskaf sogenaamde nul-latency monitering vir opname doeleindes. Dit verbypaaie die sagteware buffers geheel en al, die koppelvlak insette direk routing na een van sy uitgange. Maar, soos ek verduidelik in my artikel The Truth About Latency (sien verder te lees boks), die totale latency waarde isnt net dié van die buffers. Die klank seine het ook deur die A-D en D-A omsetters te slaag op hul pad na en van die rekenaar, wat 'n klein verdere vertraging voeg. Converters voeg gewoonlik 'n vertraging van ongeveer 1ms elk, maar daar is dalk ander verborge vertragings as die seine deur die klankkaart slaag, wat veroorsaak word deur die byvoeging van eienskappe soos monster-koers omskakeling vir pryse van 32KHz of laer, wat soms nie direk ondersteun deur moderne omsetters. So nul-latency monitering beteken eintlik oor 2ms latency, wat steeds byna onopspoorbaar in die meeste gevalle. Sy ongelooflik nuttig tydens die opname, omdat die kunstenaars om hul live performance kan luister sonder enige hoorbaar vertraging, wat maak dit baie makliker om te monitor deur middel van oorfone, byvoorbeeld. Maar dit het wel 'n ongelukkige newe-effek: jy kan nie die insetsein met plug-in effekte, wat jou verhinder om sangers paar galm in die blikkies te help met pitching, of kitaarspelers paar ondergang, byvoorbeeld hoor. Een manier om dit te 'n koppelvlak met on-board DSP effekte te koop en te gebruik in plaas. Nog is om 'n eksterne hardeware-eenheid gebruik om effekte te voeg. In beide gevalle oor die algemeen moontlik sy aan hulle verbind tot so dat jy die prestasie met effekte kan hoor, maar nog steeds neem dit droog is, vir 'n maksimum buigsaamheid in later mixdowns. Ongelukkig kan nie jy gebruik nul-latency monitering met sagte synths of sagte monsternemers, wie se golfvorms moet altyd al 'n stel van sagteware buffers geslaag voordat hy gehoor het. Daarom moet ons die grootte buffer so klein as moontlik te hou, om die tyd tussen slaan 'n nota en hoor die resultaat te verminder. Sommige klank-koppelvlak vervaardigers maak die lewe maklik vir jou deur direk verskaffing van die afspeel latency waarde in millisekondes op die huidige monster tempo in hul Configuratiescherm Nut hoewel Ive kom oor 'n paar wat verkeerd waardes Baie aansoeke bied ook 'n uitgesoekte van hierdie latency tyd voorsien. As jou klank aansoek of klankkaart bied 'n uitgesoekte grootte buffer in monsters in plaas, sy maklik om dit te omskep in 'n tyd vertraging word deur die figuur wat deur die aantal monsters per sekonde. Byvoorbeeld, in die geval van 'n tipiese ASIO buffer grootte van 256 monsters in 'n 44,1 kHz projek, latency is 256/44100, of 5.8ms, gewoonlik afgerond tot 6ms. Net so sal 'n 256-monster buffer in 'n 96kHz projek verskaf 256/96000, of 2.6ms latency. Jou besondere MIDI Audio aansoek (hierdie kiekie toon Cubase SX 3) kan verskillende bestuurder klank-koppelvlak formate ondersteun. Die voorkeur opsies, as jy het 'n keuse, is ASIO, WDM, DirectX en MME, in daardie volgorde. Die meeste van julle sal raakgesien het dat die bedryf van liedjies op 'n hoër monster tempo beteken laer latency, en 'n paar musikante aanvaar dat dit 'n groot rede om die skakelaar te maak. Ongelukkig, die verdubbeling monster tempo verdubbel ook CPU oorhoofse, aangesien twee keer soveel data te verwerk deur inproppe en sagte synths in dieselfde tydperk. Jy sal dus net in staat wees om die helfte soveel effekte en notas soos voorheen hardloop, doen dit in ag neem. Ive ook genoem in die verlede (veral in SOS Junie 2003) dat die instelling vir klank koppelvlak buffers net nie die geval raak latency, maar ook CPU oorhoofse. Daar is egter baie musikante vergeet dit as hulle sukkel om die laagste moontlike latency vir hul stelsel te bereik. Die probleem is dat terwyl die klank koppelvlak bestuurders neem 'n geringe CPU oorhoofse van hul eie om te begin elke keer voor die werklike buffer vul en leegmaak plaasvind, en dan na die tyd te beëindig, hierdie klein konstante oorhoofse kan steeds beduidende teen laer latency waardes word . As, byvoorbeeld, jou buffers loop met 'n monster tempo van 44,1 kHz en 'n 12ms latency, moet hulle net wat gevul moet word en leeggemaak ongeveer 86 keer per sekonde. Maar as jy probeer om buffer grootte verminder tot 64 monsters op 44,1 kHz, 'n latency van 1.5ms bereik, moet jy hierdie buffers 689 keer per sekonde te vul, en elke keer as jy doen die bestuurders verteer hul bietjie ekstra oorhoofse. Maar doeltreffende die bestuurder programmering, dit sal 'n merkbare verhoging in jou CPU load produseer, hoewel sommige koppelvlakke meer doeltreffende bestuurders as ander. Oor die jare het Ive het opgemerk dat feitlik alle koppelvlakke gee baie soortgelyk waardes vir CPU oorhoofse, soos gemeet in programme soos Sonar en Cubase, wanneer hul latency is 12ms of hoër. Hulle kan egter wissel aansienlik laer as hierdie waarde, en USB en FireWire interfaces kan soms lê 'n aansienlik hoër oorhoofse teen 'n lae latencies as doen PCI of PCMCIA koppelvlakke. Hier is 'n paar gedagtes oor aanvaarbare waardes vir verskillende opname doeleindes: Vocals. Dit is die moeilikste voorbeeld, want niemand luister na hul koor in real-time oorfone op sal hê, en daarom het die klanke in hul kop. A latency van selfs 3ms kan ontstellend in hierdie toestande wees. Dromme amp Perkussie. Ek vermoed die meeste drummers sal verkies om te werk met latencies van 6ms of onder, wat 'n onmiddellike reaksie moet verskaf. Kitare. Elektriese kitaarspelers algemeen 'n paar voete speel uit hul stapels, en sedert die spoed van klank in lug is min of meer 'n duisend voet per sekonde, elke millisekonde van die vertraging is gelykstaande aan luister na die klank van 'n punt een voet verder weg. So as jy 'n elektriese kitaar kan speel 12 voete van jou amp, kan jy maklik gaan met 'n 12ms latency. Toetsenborden. Selfs op akoestiese klaviere Theres 'n vertraging tussen jou slaan van 'n sleutel en die ooreenstemmende hamer slaan die string, so 'n kleinerige latency van 6ms behoort heeltemal aanvaarbaar om selfs die fussiest pianiste te wees. Beroemde, Donald fagen en Walter Becker van Steely Dan beweer om 5ms teenstrydighede plek in hul optredes, maar die oorgrote meerderheid van die musikante is onwaarskynlik te bekommer oor 10ms, en baie moet 'n latency van vind 23ms of meer heeltemal aanvaarbaar met die meeste klanke , veral boekies met meer aanvalle. Jou aansoek kan meer as een bestuurder formaat, in welke geval jy het eerste het om te besluit oor die beste een te ondersteun. Jy sal die maklikste tyd as jy kan kies ASIO bestuurders. Dit bied oor die algemeen die laagste latencies en CPU oorhoofse, en word ook ondersteun deur 'n wye verskeidenheid van gasheer aansoeke, insluitend Steinbergs Cubasis, Cubase, Nuendo en wavelab, Cakewalks Projek 5 en Sonar (vanaf weergawe 2.2 en verder), en Emagics Logika Audio. Die gasheer program bied oor die algemeen 'n knoppie gemerk beheer paneel wat 'n eenvoudige nut wat uniek is tot jou klank koppelvlak loods, met 'n klein seleksie van voorafbepaalde ASIO buffer groottes om van te kies. Afspeel stop die algemeen so gou as die paneel verskyn, sodat jy die grootte kan verander, hoewel sommige koppelvlakke gewoond jou nuwe waarde te neem totdat jy naby en dan weer die bekendstelling van die gasheer app. Daar is egter soms 'n manier om hierdie. Cubase, byvoorbeeld, het 'n boks gemerk Release ASIO bestuurder in die agtergrond dat die Configuratiescherm volle beheer van die koppelvlak sal gee terwyl sy venster is oop, en dan beheer terug te keer na Cubase sodra jy dit toemaak, met die nuwe grootte buffer van krag. Enigiemand hardloop Tascams Giga Studio sal GSIF bestuurders, wat meestal bied 'n vaste, maar 'n lae latency van tussen 6ms en 9ms en dus sal baie goed werk van dag een af ​​sonder enige opstel vereis. Maar sommige moderne koppelvlakke bied 'n verskeidenheid van GSIF buffer groottes onder Windows XP, oor die algemeen uitverkorene met behulp van 'n soortgelyke program om die ASIO Configuratiescherm. WDM bestuurders is ook in staat om 'n uitstekende prestasie met 'n paar programme (veral Sonar), maar oor die algemeen neem meer die opstel van die laagste latency waardes te bereik, omdat jy dikwels kan kies beide die aantal buffers en hul groottes. Waar en hoe om aan te pas hierdie hang af van die individuele aansoek (sien volgende afdeling). As jou klank koppelvlak net WDM bestuurders wat middelmatige prestasie verskaf, maar jou aansoek is ASIO-versoenbaar is, probeer te laai Michael Tippachs freeware ASIO4ALL bestuurder (michael. tippach. bei. t-online. de/asio4all). Dit is 'n universele ASIO oortrek wat sit op die top van enige toerusting bestaande WDM bestuurder om dit te voorsien met volle ASIO ondersteuning, en dikwels baie laer latencies. Direct bestuurders kan dikwels bied goeie vertoning prestasie, maar bied selde gelyk opname prestasie, so in die afwesigheid van ASIO of WDM bestuurders dit dikwels maak hulle 'n goeie keuse vir die speel van sagte synths. Ten slotte, 'n paar programme, soos Sound Forge, net ondersteun MME bestuurders. Selfs met Sound Forges Buffer grootte (in die Wave bladsy van opsies / voorkeure) stel om sy minimum 96kb grootte sal jy nog steeds hoor 'n merkbare vertraging in sommige omstandighede. As jy streaming monsters van 'n hardeskyf vir 'n aansoek soos Giga Studio, HALion of Kontak met behulp van 'n ry met 'n lae toegang tyd sal jou help om die minimum latency te bereik. Tydens die speel en mixdown, latency bepaal grootliks die tyd wat dit neem nadat jy op die play knoppie om werklik te begin hoor van jou liedjie. Min mense sal 'n gaping selfs so groot soos 100ms in hierdie situasie sien. As jy hardloop 'n pre-mastering aansoek soos wavelab of Sound Forge, dikwels hoef jy nodig het om te werk met 'n lae latency. Min mense sien die effense tydsverloop tussen die verandering van 'n plug-in parameter en die klank gevolg hoor wanneer bemeester, selfs wanneer dit lag is 100ms of meer. Die enigste keer dat ek 'n hoë bemeestering latency irriterende is wanneer Im 'n plug-in (A / B skakel) omleiding om die uitwerking daarvan op die klank te hoor. Jy ideaal die oorskakeling moet so gou gebeur as jy op die verbypad knoppie, maar die meeste mense nog gewoond sien 'n latency van 23ms in hierdie situasie. By die gebruik van 'n hardeware MIDI kontroleerder vir outomatisering kan jy nie 'n lae latency nodig, maar sy oor die algemeen beter as die skryf van real time synth veranderinge soos vinnig filter vegers, om die mees ontvanklik koppelvlak tussen werklike en virtuele knoppies te verseker. Tydens monitering van koor jy kan in staat wees om nul-latency monitering gebruik vir die belangrikste sein, maar nog steeds voeg plug-in galm met behulp van 'n latency van 23ms of meer sonder dat enige vertraging probleme, solank as wat jy die effek heeltemal nat te gebruik. Elke klank aansoek opnaaisels weg bestuurder en buffer-grootte keuses in 'n effens ander plek, hoewel spyskaarte byskrifte Audio, Voorkeure of Setup is 'n goeie plek om te begin soek. Sonar: Sonar hardloop 'n golf Profiler (WDM kern Streaming) nut wanneer jy die eerste keer die aansoek begin, om die optimale grootte vir sy buffers by alle beskikbare monster tariewe te bepaal, maar jy kan dit weer uit te voer op enige tyd deur te kliek op die Wave Profiler knoppie op die Algemene bladsy van Audio Options. Dit stel die MME en WDM bestuurders vir 'n veilige, maar konserwatiewe latency, wie se huidige waarde onder die Buffer Grootte skuiwer in die vermenging Latency artikel op dieselfde bladsy kan gesien word (sien hierbo skerm). Jy kan byna altyd hierdie skuiwer verder na links beweeg om latency (tipies 99ms), sowel as die verlaging van die omgewing vir Buffers verminder in afspeel Queue as sy nie reeds ingestel om sy laagste waarde van twee. Beweeg die wyser na 'n nuwe waarde, maak die venster Audio Options, dan speel van die huidige liedjie weer te begin en luister vir die druk en verskyn, asook die beheer van die nuwe CPU-meterlesing. In my ervaring, kan hierdie meterlesing verdubbel tussen latencies van ongeveer 12ms en 3ms. Indien u verkies om Sonar gebruik met ASIO bestuurders, kan jy die Drive af te verander in die speel en opneem afdeling van die bladsy Advanced Audio opsies uit WDM / KS om ASIO. verlaat dan Sonar en herlaai dit vir die verandering in werking tree. Die vermenging Latency van Audio opsies sal nou grys, en jy kan op die nuwe knoppie ASIO paneel klik om die bekende beheer paneel vir jou spesifieke klank koppelvlak van stapel te stuur. Wanneer jy hierdie sluit, die nuwe waarde in werking tree onmiddellik. Maar die Doeltreffende Latency waarde getoon in Audio Options net die volgende keer wat jy hierdie venster loods kry opgedateer. Volgens my toetse met Sonar se CPU meter, ASIO bestuurders oor die algemeen gee effens laer CPU oorhoofse as hul WDM eweknieë by latencies laer as oor 12ms. Cubase SX 3: Klik op apparaat Setup in die toestel spyskaart en kies dan VST Audiobay (of VST meersporige in SX 1 en 2) in die linkerkantste kolom. Die tipe ASIO bestuurder kan gekies word in die drop-down box by regter boonste. By verre die beste keuse is 'n ware ASIO bestuurder, soos óf die ASIO Echo WDM of EMU ASIO inskrywings getoon in die skerm geskiet op bladsy 118. Jy kan dan 'n geskikte grootte buffer kies deur te kliek op jou nuwe bestuurders noem in die linker - kolom, en dan op die knoppie Configuratiescherm. Die ASIO multimedia bestuurder is oor die algemeen die ergste keuse, aangesien dit jou sal vereis om die opstel van die aantal buffers en hul grootte met die hand, met behulp van die Gevorderde Opsies geloods vanaf die knoppie Configuratiescherm en sal altyd lei tot veel hoër latency. Die beste Ive ooit daarin geslaag om met my Echo Mia kaart is drie buffers van 1024 monsters, wat lei tot 'n vertoning latency van 93ms. Eerder beter is ASIO DirectX Full Duplex bestuurder, wat my Echo Mia kaart kan hardloop met 'n enkele 768-monster buffer, wat lei tot 'n redelike latency van 17ms. Wavelab: Klik op voorkeure in die Options menu, en dan op die blad Audio-kaart. Hier jy kan kies verskillende bestuurders vir speel en opneem, wat nuttig kan wees as jy 'n paar koppelvlakke in jou rekenaar geïnstalleer (hierdie is slegs van toepassing op die MME-WDM Revenue enige ASIO bestuurder vir die speel gryse uit die opname keuses). Buitengewoon, die keuse van 'n ASIO opsie nog kan jy die aantal buffers kies, so dit is belangrik om dit die laagste stelling (drie) gee as jy regtig 'n lae latency wil. Die MME-WDM opsies verstek tot ses buffers met 'n grootte van 16384 bytes elk, wat 'n groot latency van 557ms op 44,1 kHz, maar jy kan byna altyd hierdie verminder tot vier buffers van 16384 bytes (371ms) met geen probleme. As jy 'n laer gaan, mag jy vind dat die speel is glitch-vrye, maar dat juddering vind plaas wanneer jy die drop-down lyste van inproppe vertoon in die Meester Afdeling. My Echo Mia kaart kan vyf 4096-byte buffers vervaardiging 116ms van latency, wat baie laag genoeg vir die meeste bemeestering doeleindes te bestuur. Maar die keuse van ASIO bestuurders is oor die algemeen 'n baie beter opsie as dit beskikbaar is. Native Instruments sagte synths: Die meeste van hierdie kan hardloop óf as VST of DX-instrumente in 'n aanpasbare gasheer aansoek, of as losstaande synths met behulp van ASIO, Direct of MME bestuurders. As jy kies een van die laasgenoemde twee opsies Theres 'n enkele Speel Voor glyer om af te stel vir die laagste latency. Baie koppelvlakke te bestuur die laagste MME opstel van 10ms onder Windows 98SE, maar onder Windows XP 40ms is meer tipies. Direct bestuurders oor die algemeen te bestuur 25ms of minder, wat heeltemal aanvaarbaar kan wees, onder al die weergawes van Windows. Die keuse van 'n PC Audio Interface: SOS November 2004-DSP bygestaan ​​klank-effekte amp Latency: SOS April 2004 Die gebruik van Hardware effekte met jou PC sagteware Studio: SOS Maart 2004 PC musikant Vaktermgids: SOS Februarie 2004


No comments:

Post a Comment