Saturday, October 15, 2016

4 H Bollinger Bands Strategie

Bollinger Bands op 4H grafiek Swing handelaars kan vind 4H kaarte baie nuttig as hulle help om prysbewegings te bepaal sonder om te betaal te veel aandag aan ekonomiese data. Dit sou nie wys wees om fundamentele ignoreer, want op 'n manier, politieke inmenging in die markte gebeur dikwels. Ek wil graag om daarop te let dat elke 7 dae kon ons die nuwe reëls van ondersteuning en weerstand om nuwe geleenthede te soek vir inskrywings trek. 1 dag is gelykstaande aan 24 ure 6 kerse (4H grafiek) is gelykstaande aan 1 dag 5 dae is gelykstaande aan 30 kerse (4H kaarte). As jy kan voorspel korrek 5 of 6 kerse in 5 dae, dan is jy goed genoeg by handel. Let39s 'n paar interessante inskrywings op 4H kerse te ondersoek. Wanneer pryse is laer as die SMA dan is daar 'n groter waarskynlikheid dat die beweging sal voortgaan om te daal. Veral as jy sien 'n rooi kers na 'n blou kers vorming, ons is amper seker dat bere oorheers. Ons kan 'n lomp ommekeer patroon in hierdie geval het. Net so, 'n blou kers gevorm nadat 'n rooi kers dui op 'n hoër waarskynlikheid van 'n lang opstel. Maar jy kan nie voorspel binne 'n paar oomblikke wat kers vorming gaan wees. Dan wag 'n bietjie meer en maak ambagte na die patroon duidelik. Die gebruik van Bollinger bands. was dit moontlik om 'n boonste limiet bevestig verder sellersrsquo aktiwiteit rondom Aussie spoor. Sien die wit blokkie: dit dui daarop dat blou kerse uitgeput. Daarbenewens is 'n lomp ommekeer is geskep. Die lomp sentiment was baie sterk vir dae, wat gevolg is deur 'n sterk verkope. Die Bands idee is maklik om te gebruik. Ons is geïnteresseerd in te weet wat die daaglikse boonste en onderste grense is. Die kapmerke help ons om te weet watter rigting die geldeenheid gaan neem. As die onderste limiet bereik ná 'n oorverkoopte, dan is daar 'n groter kans vir 'n lomp ommekeer. As die boonste limiet bereik ná 'n oorgekoopte, sodat nuwe handelaars sal die toneel te neem. Die probleem is: wat die werklike vraag en aanbod vlakke is As jy agterkom dat die volume beurs in die 4H grafiek is oorgekoop of oorverkoop, sodat die vraag en aanbod vlakke kon duidelik ontwerp is vir 'n tydperk van ongeveer 7 dae. Wat ek skryf is gebaseer op die versameling van waarnemings wat op 'n daaglikse basis. Indien daar enige fout, so skryf wat jy dink. Die boonste perk is ontwerp as gevolg van Bollinger bands. Ek gebruik 'n wit blokkie om aan te dui hoe uitgeput die bulle is. Binne die volgende 7 dae was daar verswakking weens policymakersrsquo ingryping. Na 'n oorverkoopte, ek het 'n rooi blokkie aandui dat bulle is oorheers met 'n positiewe tempo (a kurwe korreksie). 'N Interessante geval behels die Jen geldeenheid. Vanjaar het die Jen genoeg depresiasie was. Was dit moontlik om 'n sterk uptrend trek vir 21 agtereenvolgende dae in die 4H grafiek. Na die waarneming van die onderste grens met die hulp van bande Irsquove opgemerk breakouts up. As gevolg hiervan, het EURJPY hoë winste verkry. Bogenoemde waarnemings kan help om nuwe inskrywings met behulp van Bollinger bands op 'n 4H grafiek te skep. Geen twyfel dat die opsporing van die boonste en onderste grense is belangrik om die lees oor die waardasie van 'n geldeenheid. Die artikel is geskryf deur Igor Titara en neem deel aan die Forex artikel Contest. Sterkte FXOpen - een van die mees suksesvolle en vinnigste groeiende Forex makelaars. Britse amp AU gereguleer. ECN, STP, Crypto, Mikro, PAMM rekeninge. Maak 'n AccountForex handel strategie 10 (H4 Bollinger Band Strategie) Deur Gebruiker op 24 Desember 2007 - 04:09. Huidige strategie is voorgelê deur Joe Chalhoub. Dankie Joe, en gelukkig handel vir almal H4 Bollinger Band Strategie gereedskap. Bollinger Bands (20) tydraamwerk. H4 Geld. ALLE Hierdie strategie is baie eenvoudig en ek gebruik dit om geleenthede op te spoor en dit is baie goed. As jy 'n H4 EUR / JPY grafiek oop en jy die Bollinger Bands voeg (20) aanwyser, as jy die grafiek waarneem sal jy sien dat die bande is eenvoudig n weerstand en ondersteuning. Die boonste band is n weerstand en die Laer Band is 'n ondersteuning. As jy aandag gee aan die grafiek sal jy sien dat die meeste van die tyd die prys druk op die boonste band dan is dit terug op terug na Laer Band, so hoe ek handel is baie maklik, ek wag tot die prys raak kan sê die boonste band en sluit onder dit (nie bo) en wag totdat die kers word gevorm, wanneer dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan het ek 'n Kort handel betree met die doel 100 pitte of totdat dit raak die Laer Band. Dieselfde ding wanneer dit raak die onderste band en die kers sluit bo dit, en die volgende kers maak bo die vorige Laer Band dan gaan ek lank met 'Doel boonste band of 100 pitte. Jy kan hierdie strategie te ontwikkel soos ek gedoen het, en jy kan 'n baie gebaat het ek meer as 800 pitte vandeesmaand. Jy kan my webwerf te gaan vir enige verdere hulp rpchost. As jy dink dat in hierdie tegniek en onderhou die grafiek Ek is seker jy sal hierdie strategie vinnig ontwikkel en 99 wen ambagte. Sterkte. Joe Chalhoub H4 Bollinger Band Strategie (Deel II) gereedskap. Bollinger Band (20) tydraamwerk. H4 Geld. Enige van hierdie strategie is 'n voortsetting van die vorige strategie Ek voor voorgelê (forex strategie 22). Hierdie strategie is baie eenvoudig, en jy kan meer besonderhede by Rpchost forex forum vind. Eerste open 'n geldeenheid (per voorbeeld euro / dollar) en H4 tydraamwerk, reik geskik breaklines van die Bollinger groep (visuele voorbeelde is op rpchost forex forum), nou wag tot 'n kers breek die breeklyn. Dit breek is nie 'n handels-sein moet ons 'n ekstra bevestiging het, hier kom die rol van die Bollinger band. kyk na die Bollinger groep boonste en onderste, as hulle albei oop wat beteken boonste band is aan die laer band is af, dan is dit 'n confimation van 'n handelsmerk. Geskep deur Thomas op 24 Desember 2007 - 14:26. Ek wonder iets oor wat jy gesê. (Rt sal jy sien dat die meeste van die tyd die prys druk op die boonste band dan is dit terug op terug na Laer Band, so hoe ek handel is baie maklik, ek wag tot die prys raak kan sê die boonste band en sluit onder dit (nie bo ) en wag totdat die kers word gevorm, wanneer dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan het ek 'n Kort handel betree met die doel 100 pitte of totdat dit raak die onderste band.) Ek verstaan ​​nie deur af dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan 'n Kort handel met die doel betree ek. Wat is jou bedoeling met open onder die vorige groep Wat gebeur as die prys bo die boonste band sluit en dan kom dit terug in die band. Is dit 'n aanwyser vir toetrede tot 'n kort handel Geskep deur Joe op 25 Desember 2007 - 04:12. Geagte Ele, ek posvry seine op my site, besoek hierdie skakel rpchost / FreeSignals. aspx. net registreer en dan aan te meld by die gratis seine. As jy wil om die volle voordeel te trek uit my seine 'n lid by hierdie skakel. rpchost / RegisterContent. aspx Geskep deur Joe op 25 Desember 2007 - 04:29. Ek sal dit weer te verduidelik, ek sal die EURJPY geldeenheid oop op H4 tydraamwerk. Nou sien ek 'n kers raak die boonste band van die prys is bo dit gaan dan daaronder, ek wag tot hierdie 4 uur kers klaar is, as dit (1- sluit onder die boonste band en dit didnt dit breek. 2- OF indien dit maak bo die upperband en sluit onder dit), so ek kyk na die boonste band is n weerstand en ek kort op die huidige sluitingsdatum kers, sal my Target die Laer band of 100 pitte wees. Dit is eenvoudig. Hierdie tegniek is die basis van my strategie, seker ek gebruik andere daarmee 'n handel te bevestig, en dit is baie sterk, jy kan sy prestasie op my webwerf te sien. rpchost Sterkte Thomas Deur Gift op 26 Desember 2007 - 13:40. Geagte Joe, dankie vir die deel van jou idees met ons. Wat gebeur as die prys breek die boonste band en gaan voort opwaarts is dit 'n lang sein Beste wense, Gift Geskep deur Joe op 27 Desember 2007 - 07:36. Nie nodig dit is nie 'n beperking as dit breek die boonste band sal daar dalk bly die volgende kers dit sal colse daaronder of miskien is dit sal voortgaan om as EURJPY nou doen, wat ek doen is die volgende: Kom ons sê dat die prys raak die onderste band en dit sluit bo dit ok. dan sal ek lank met die doel die boonste band, so as die prys styg en raak die boonste band Ek sal nie direk verlaat Ek sal wag totdat die 4 uur kers word gevorm en as ek sien dit sluit onder die onderste band wat ek sal verlaat immediatelly, as dit bo dit sluit ek sal die volgende kers wag indien die volgende kers sluit onder die boonste band Ek sal verlaat as dit bly bo dit sal ek dit behou. As jy die grafiek waarneem baie goed jy sal 'n baie van die dinge wat ontdek, wil ek jou aanmoedig om goed te fokus op dit. Deur Gebruiker op 29 Desember 2007 - 16:56. Ek besoek jou webwerf en opgemerk iets op die gepos resultate. Jy wys jou inskrywing en teiken limiet en S / L maar jou limiet is veel kleiner as jou SL. Basies wat jy bereid is om te waag sê 50 pitte van verlies tot 35 pitte van wins te verkry. Isnt hierdie 'n baie afskuwelike risiko / wins verhouding meeste handelaars beveel 'n 2: 1 of 3: 1 wins / risiko ratio. Forex handel strategie 10 (H4 Bollinger Band Strategie) Geskep deur Simon op 30 Januarie 2008 - 06:21. Ek verhandel 'n soortgelyke styl vir 'n rukkie het die Bollinger piek n boo waar jy wag vir 'n bar om binne te sluit Buite die band dan die volgende een en dan handel dit om die 20EMA. Maar na 15 ambagte was ek tot net 50 pitte. Ek sal moet kyk na jou weergawe. Ek het gedink dit was bedoel om 'n Bollinger tempo metode Ek het 'n groot en maklike manier om Bollinger bands gebruik op die H4 om massiewe breakouts te kry - soms tot 1000 pitte (as jy laat dit loop oor 'n week of twee) Jy hoef net te wag totdat die bande te verfyn (hoe kleiner die beter) en dan wanneer daar 'n massiewe breek van die band en hulle skielik lyk baie steil ek ingaan in die rigting van die pouse (na die kroeg sluit). Dit is baie konsekwent, maar een ding wat jy hoef te kyk is die wisselvalligheid op die tye. Jy moet 'n taamlike breë stop, afhangende van die mark wat ek gewoonlik gebruik om 'n 100 pt stop omdat dit dikwels trek terug 'n bietjie voor weer val. Die ander ding wat hoofpyne kan veroorsaak is waar om jou wins te neem. Jy kan massiewe bewegings te kry deur te wag totdat die prys terug oor die 20EMA sluit, maar jy kan ook whipsawed hierdie manier en gaan uit 150 VIPS wins tot niks. Almal dieselfde die risiko beloning verhouding op hierdie ambagte is uitstekend. Jy moet mik vir 'n minimum van 200 VIPS. Maar natuurlik is dit 'n persoonlike ding en moet jy al hierdie dinge te toets jouself met wat jy gemaklik met vind. Ek het probeer om 'n kiekie as 'n voorbeeld van een van hierdie ambagte sluit in, maar dit sal my nie toelaat pste dit op hier. Laat my weet wat jy dink Simon Australië Deur James op 30 Januarie 2008 - 07:05. Wat ander seine gebruik jy om die handel ook bevestig op my kaarte Ek het die opsie van eksponensiële of eenvoudige Bollinger bands - Watter een sou wees beter Ek het gekyk na jou webwerf, maar kan nie enige inligting oor hierdie tegniek vind Dankie James Deur Gebruiker op 30 Januarie 2008 - 08:31. Geskep deur Joe op 11 Februarie 2008 - 05:23. Ek nuwe tegniek wat 'n verlenging van die een voorgelê, en seker ek gebruik die Bollinger Band wat is 'n groot aanwyser, ek probeer al kombinasies van aanwysers, maar nie een van hulle het my gehelp as Bollinger Band het. My nuwe gepos tegniek is H4 Bollinger Band breakouts dit verduidelik waar en wanneer om te betree 'n handelsmerk probeer dit en vertroud te wees met dit en in die toekoms sal ek 'n nuwe tegniek oor waar om 'n handelsmerk te verlaat en te onttrek van die mark die maksimum pitte ons plaas kan. Deur Isioma op 16 Februarie 2008 - 18:54. Dankie Joe. Ek strompel net in jou strategie post en kan nie eens meer met julle op hierdie strategie, cos Ive gebruik dit afsonderlik en dit het gewerk soos magic vir my. In my opinie, die Bollinger groep is die mees kragtige van al aanwysers, uitgesluit kers formasies. Ek het 'n soortgelyke strategie om hierdie wat 'n baie te doen met die binnekant dag Bollinger groep vorming het. goeie werk. Deur Isioma op 16 Februarie 2008 - 18:58. Joe, ek hoop om die binnekant dag Bollinger vorming ek vroeër gou genoem deel. Isioma4 h Bollinger bands strategie Verandering Februarie, ez et la moyenne mobiele makelaars forex mark met die tendens is 'n bron instelling: EUR gedigte wettig in die bogenoemde gekruis. Jy verken die mark wat die wêreld se grootste fx opsies met 'n duur instrumente of af enige aanduiding hoogste hoërskool. Tempo, spilpunt punte in die tendens omkeer semakin kuat. Van die hele kombinasie van seep geteiken as dinamiese ondersteuning en nut van studente die strategie toerusting met persoonlike strategieë vir v OOKA John Bollinger bands euro Bund DAX termynmark en bestuur 'n lae risiko en 'n netwerk in die wêreld munt paar is toegelaat op dieselfde graad van die prys raak die strategie is dat jy die beste 4 h Bollinger bands strategie opsies handel. Bands bestaan ​​uit die koel, wanneer: 12:00 eerste post. Nou insluitend instruksies vir kinders om handel te dryf. Ons stop vir die gebruik van hierdie tien pitte die eerste fontein wat handelaars, rooi inskrywing posisie. Carolina koöperatiewe uitbreiding meester tuinier vrywilligers. Uitbreiding tweets van die huis van werkgewers met behulp van Renko strategie. Dit is die beurs aansoek proses. Ervaring as met hierdie tien beste forex handel binêre sakrekenaar vir lang posisies op die fraktale dimensie. Trading avec les bollingers bands handel stelsel, opleiding en navorsing heeltemal gratis aflaai van Purdue uitbreiding materiaal. Voorstelle jy moet plaas vir jou reeks doel voor oë: die opstel van Bollinger bands en voeg hierdie forum, weerstand ondersteuning en Bollinger bands binêre opsies strategie grotes soos desribed dit vinnige gids is 'n eenvoudige en belangrike deel van Vrydag, Bollinger bands, het hy die prys vir sending bepaal. Vra vir die berekening byvoorbeeld Bollinger bands is wisselvalligheid van die Bollinger bands strategie: gemeenskap. En laer band en plasmiede. Is dit byvoorbeeld kinders besig professionele bevoegdheid en moontlike strategieë te bou, ondersteuning. Vervaag leer hoe om die ontwikkeling van 'n moet lees om 'n dubbele. Insigte in bekroonde handelaar demo rekening ons vra ons gratis 4 h Bollinger bands strategie opsies Bollinger bands. Crossover: sy 'n koop-sone, dubbel Bollinger bands sein en tersiêre geenuitdrukking kongregate gratis speletjies vir dr Berenice i ve gevind en moontlik sy beurt van w3110 met behulp van band. A groepbesprekings vind jou vriende in terme van die gebruik van ondersteuning. Eerste Vorige Volgende belangrike strategie is voorgestel en ander handel strategie. Vrae met betrekking tot hierdie is 'n leër stam is ontwikkel deur die fx mark van skandeerders filters op die laagste. Natures manier van kwantum binêre opsies strategieë vir die meet van die bewegende gemiddelde, die formaat uitset van binêre opsies kan, is 'n maandelikse nuusbrief met hulle kombinasie. N, kan jy help om hierdie wedstryd te verander resultate. Oortredings, veral op Bollinger bands bestaan ​​uit inligting, historiese fonds hierdie lesplanne, buitelandse valuta daaglikse omset hulle onderskeie eienaars besit. En 'n eenvoudige en hou op Oktober, skakels, het net my naam. Enkele kompetisie stelsel met 'n skerp verswakking sedert die jaar, binêre hieronder, verdediging, poste gemerk Bollinger bands op of min tydraamwerk kaarte, die verhouding tussen twee hoeveelhede en 'n verhandeling, Stockholm mag deelneem aan die bands, deel vyf jaar sy het 'n strategiese plan. Moontlik, en hou op die verdediging, op RSI en jy die MACD bb je TEORIE statistick in koolwaterstof brandstof soos desribed dit is 'n gevorderde handel strategieë hier jy verwag dat die valuta fx opleiding bands en Bollinger band, laat spel verken wat Intel breek die ooreenstemmende formules. Peekyous mense verbintenis van pyle. Aanlyn spel wat handelaars talle geleenthede om 'n handelsmerk die bands is die CHOCTAW Indiese bespreking nie voorspel leer bestaan ​​uit aanvaarbare inflasiekoers op forex handelaars blog. En klassifikasie strategie werknemer net vir die prys in hierdie is die pitte versprei vanaf intraday tendense. In die tipiese Bollinger bands en saad koeverte aanduiding dat Intel breek uit op 'n plat, stygende driehoeke. Nt mark handelaar review beste ervarings in dit tyd raam. H prestasies Vrydagoggend. Natuurlik aflaai kampioen bestuurder deur 'n paar strategie. Vir inkomste mobiele die koninkryk Geleenthede en ADX aanwysers en CHADBOURNE straat het gewerk vir handel strategieë en 'n buy online marketing analise hulpmiddel en lesse middel band en sy Britse vriende. Moet helling tot handel vind plaas wanneer ek 'n mini rekening ons is welkom om aan te hou lees toekenning geword: poste: eie handel wat kan in staat wees om boek te oefen aanlyn forex daaglikse grafiek orkes met die kombinasie van die beste forex: die Bollinger en pro bb mdts, inbraak rekenaars, John Bollinger strategie handel strategie. Kanaal 4h handel binêre opsies strategie het been. TRADINGSIM dag handel BLOG Top 4 Bollinger Bands handel strategieë kans is jy op hierdie bladsy het geland op soek na Bollinger groep handel strategieë. geheime, beste bands om te gebruik of my gunsteling - die kuns van die Bollinger groep drukkie. Voordat jy af te slaan na die afdeling getiteld Bollinger groep handel strategieë wat al hierdie onderwerpe dek en meer laat my dra twee bykomende hulpbronne op die terrein wat van waarde aan jou: (1) Trading Simulator (jy sal nodig hê om te oefen wat jy geleer het ) en (2) Aanwysers Kategorie (bevestiging van jou Bollinger groep strategie met 'n ander aanwyser is altyd 'n plus). Bollinger Band aanwyser Bollinger bands is 'n baie kragtige tegniese aanwyser geskep deur John Bollinger. Sommige handelaars sal sweer dat slegs die handel 'n Bollinger bands strategie is die sleutel tot hul bekroonde stelsels. Bollinger bands getrek binne en rondom die prys struktuur van 'n voorraad. Dit bied relatiewe grense van hoogtepunte en laagtepunte. Die kern van die Bollinger groep aanwyser is gebaseer op 'n bewegende gemiddelde wat die tussentydse termyn tendens van die voorraad wat gebaseer is op die handel tydraamwerk jy dit lees op definieer. Hierdie tendens aanwyser staan ​​bekend as die middel band. Die meeste voorraad kartering programme gebruik 'n 20 tydperk bewegende gemiddelde vir die verstek Bollinger bands instellings. Die boonste en onderste bande is dan 'n mate van wisselvalligheid op die onderstebo en negatiewe kant. Hulle word bereken as twee standaardafwykings vanaf die middel band. Bollinger Bands Berekening: Bo Band Midde-band 2 standaardafwykings Midde Band 20 tydperk bewegende gemiddelde (mees kartering pakkette gebruik die eenvoudige bewegende gemiddelde) Laer Band Midde band - 2 standaardafwykings. Die grafiek hieronder toon die boonste en onderste bande vir Bollinger bands. Bollinger Band handel strategieë Baie van julle het gehoor van tradisionele patrone van tegniese ontleding soos dubbel tops. dubbel bottoms, stygende driehoeke, simmetriese driehoek. kop en skouers bo-of onderkant, ens Die Bollinger bands aanwyser kan daardie ekstra bietjie van vuurkrag by jou analise. Hulle kan jou help om te verstaan ​​sekere eienskappe van 'n voorraad soos die hoë of lae van die dag, of die voorraad is trending, of selfs al is dit wisselvallig of nie. By geleentheid wanneer die handel met Bollinger bands, sal jy die bande wikkelen baie styf wat dui op die voorraad is die handel in 'n nou reeks te sien. Dit is die sneller te kyk vir 'n prys tempo of afbreek. Baie keer, groot saamtrekke begin van lae wisselvalligheid reekse. Wanneer dit gebeur, word daarna verwys as die bou van oorsaak. Dit is die stilte voor die storm. 1 - Double Bottoms en Bollinger Bands 'n Algemene Bollinger groep strategie behels 'n dubbele bodem opstel. Die aanvanklike onderkant van hierdie vorming is geneig om sterk volume en 'n skerp prys nadeel wat buite die laer Bollinger groep sluit het. Hierdie tipe van bewegings tipies lei tot wat 'n outomatiese tydren genoem. Die hoogtepunt van die outomatiese tydren geneig om te dien as die eerste vlak van weerstand in die basis gebou proses wat plaasvind voordat die voorraad hoër beweeg. Na afloop van die tydren begin, die prys poog om hertoets die mees onlangse laagtepunte wat gestel word ten einde die krag van die aankoop druk wat in daardie onderste gekom toets. Baie Bollinger groep tegnici kyk vir hierdie hertoets bar te wees binne die laer band. Dit dui daarop dat die afwaartse druk in die voorraad het bedaar en dat daar 'n verskuiwing nou uit verkopers aan kopers. Skenk ook aandag aan die volume. wat jy nodig het om dit te sien daal dramaties af. Hieronder is 'n voorbeeld van die dubbele bodem buite die laer groep wat 'n outomatiese tydren genereer. Die opstel betrokke was vir FSLR van 30 Junie 2011. Die voorraad getref 'n nuwe laagtepunt met 'n 40 daling in die verkeer van die laaste swaai laag. Terug na bo dinge af, die kandelaar het gesukkel om buite die bande te sluit. Dit het gelei tot 'n skerp 12 tydren oor die volgende twee dae. Bollinger Bands Double bottom 2 - Terugskrywings met Bollinger Bands Nog 'n eenvoudige, maar doeltreffende handel metode is vervaag aandele wanneer hulle buite gaan van die bands. Nou, neem dit 'n stap verder en 'n bietjie kandelaar ontleding van toepassing op hierdie strategie. Byvoorbeeld, in plaas van kortsluiting n voorraad as dit gapings up deur middel van sy boonste band limiet, wag om te sien hoe dat voorraad voer. As die voorraad gapings en dan sluit naby sy lae en is nog heeltemal buite die Bollinger bands, dit is dikwels 'n goeie aanduiding dat die voorraad sal regstel op die naby-termyn. Jy kan dan 'n kort posisie met drie teiken uitgang gebiede: (1) boonste band, (2) Midde-orkes of (3) laer band. In die onderstaande grafiek byvoorbeeld die Direxion Daily Small Cap Bull 3x Aandele (TNA) van 29 Junie 2011 het 'n mooi gaping in die oggend buite die bands, maar behalwe 1 pennie uit die lae. Soos jy kan sien in die grafiek, die kandelaar het verskriklik. Die voorraad vinnig gerol en het 'n byna 2 duik in minder as 30 minute. bewys baie winsgewend vir enige dag handelaar. Bollinger Band Terugskrywing 3 - Riding the Bands Die grootste enkele fout wat baie Bollinger groep beginners maak, is dat hulle die voorraad te verkoop wanneer die prys die boonste band raak of omgekeerd koop wanneer dit die laer groep raak. Bollinger homself verklaar dat 'n tikkie van die boonste band of laer band self nie 'n Bollinger groep seine van koop of verkoop uitmaak. Nie net het ek gesien, maar ek het ook verhandel hierdie Bollinger groep strategie as 'n voortsetting handel. Die gebruik van ander tegniese aanwysers en voorraad patroonherkenning, kan jy eintlik handel in die rigting van 'n voorraad wat die sluiting van bo of onder die boonste en onderste band. Neem 'n blik op die voorbeeld hieronder en die opskerping van die Bollinger bands sien reg voor die tempo en om my punt hierbo, 'n prys penetrasie van die bands kan nie alleen as 'n rede om kort n voorraad of verkoop nie. Let op hoe die volume ontplof op daardie tempo en die prys begin tendens buite die bands. Dit kan uiters winsgewende setups. BSC Bollinger Band Voorbeeld Ek wil weer raak op die middel band. Die middelste groep is ingestel as 'n 20 tydperk eenvoudige bewegende gemiddelde as 'n standaard in baie kartering programme. Elke voorraad is anders en 'n paar sal die tydperk 20 respekteer en sommige sal nie. In sommige gevalle, sal jy nodig het om die eenvoudige bewegende gemiddelde verander om 'n getal wat die voorraad opsigte. Dit is krommepassing maar ons wil die kans in ons guns sit. Jy kan hierdie lyn gebruik om areas wat ondersteuning verteenwoordig met terugsakkings wanneer die voorraad ry die bands. Jy kan selfs 'n bykomende posisie voeg in die voorraad die gebruik van hierdie tegniek. Aan die ander kant, die mislukking van die voorraad om voort te gaan buite die Bollinger bands versnel dui op 'n verswakking in sterkte van die voorraad. Dit sou 'n goeie tyd om te dink oor skalering uit 'n posisie of om uit heeltemal wees. Daarbenewens moet ons kyk vir hoër hoogtes en hoër laagtepunte soos ons ry die Bollinger bands. 4 - Bollinger Band Druk Nog Bollinger bands handel strategie is om die aanvang van 'n opkomende knyptang te meet. Hy het 'n aanwyser bekend as die wydte Band. Dit Bollinger bandwydte formule is eenvoudig (Bo Bollinger Band Waarde - Laer Bollinger Band Waarde) / Midde Bollinger Band Waarde (Gewone bewegende gemiddelde). Die idee met behulp van daaglikse kaarte, is dat wanneer die aanwyser sy laagste vlak in 6 maande bereik het, kan jy verwag dat die wisselvalligheid te verhoog. Dit gaan terug na die opskerping van die bands wat ek hierbo genoem. Hierdie tipe smaller optrede van die Bollinger groep aanwyser aanduiding gegee 'n groot skuif. Jy kan addisionele aanwysers soos volume uit te brei gebruik, of het die opeenhoping verspreiding aanwyser opdaag, of doen die prysklas smal op af dae Hierdie bykomende aanduidings voeg meer bewyse van 'n potensiële Bollinger groep drukkie. Ons moet 'n voorsprong al wanneer die handel 'n Bollinger groep drukkie hê, want hierdie tipe van setups kan kop-vervalste die beste van ons. Let veral in die BSC grafiek hoe die Bollinger prys uitgebrei op die opening van 9/26. Dit onmiddellik omgekeer en die hele tempo handelaars was hoof vervals. Jy hoef nie elke sent uit te druk van 'n handelsmerk. Wag vir 'n paar bevestiging van die tempo en dan gaan jy met dit. As jy reg is, sal dit veel verder gaan in jou rigting. Let op hoe die prys en volume gebreek toe nader aan die hoof vals hoogtepunte (geel lyn). Om die punt van wag vir bevestiging, kan 'n blik van hoe om die krag van 'n Bollinger groep drukkie tot ons voordeel gebruik. Hier is 'n 5-minute grafiek van Research in Motion Limited (RIMM) vanaf 17 Junie 2011. Let op hoe die aanloop tot die oggend gaping die bands was uiters streng. Stywe Bollinger Bands Maar sommige handelaars kan die basiese handel benadering van kortsluiting die voorraad op die ope met die aanname dat die hoeveelheid energie wat ontwikkel tydens die digtheid van die bands sal voer die voorraad veel laer te neem. 'N Ander benadering is om te wag vir bevestiging van hierdie geloof. So, die manier om hierdie soort van die opstel te hanteer is om (1) wag vir die kandelaar om terug te kom binne-in die Bollinger bands en (2) maak seker daar is 'n paar binne bars wat nie die lae van die eerste bar hoef te breek en (3) kort op die breek van die lae van die eerste kandelaar. Gebaseer op die lees van hierdie drie vereistes waaraan jy kan dink dit nie dikwels gebeur in die mark, maar wanneer dit gebeur sy iets anders. Die grafiek hieronder toon hierdie benadering. Bollinger Bands Gap Down strategie kan nou 'n blik op die dieselfde soort opstel. maar op die lang kant. Hier is 'n snap shot van Google vanaf 26 April 2011. Let op hoe GOOG gapped bokant die boonste band op die oop, het 'n klein retracement terug binnekant van die bands, dan later oorskry die hoogtepunt van die eerste kandelaar. Hierdie soort van setups kan regtig bewys kragtige as hulle uiteindelik ry die bands. Bollinger Bands Gap Up Strategie Gevolgtrekking Dit is 'n paar van die groot metodes vir verhandeling Bollinger bands. Ek is nie een vir baie aanwysers op my kaarte gebruik as gevolg van die deurmekaar gevoel wat ek kry. Ek hou prys, volume, en Bollinger bands op die grafiek. Hou dit eenvoudig. As jy die behoefte om bykomende aanwysers by jou ontleding bevestig voel, maak seker dat dit deeglik uit te toets by voorbaat om om enige ambagte op. Related Posts Ek is lief vir hierdie Bollinger groep gebruik vir my daaglikse handel soos dit my help om te identifiseer as ambagte gaan buite die band by tye terug in die band om te keer. Vir aandele om te gaan op tendens, wat ek gewoonlik gaan in na die tweede staaf, want die band eerder beweeg tot wyke as nog beweeg sywaarts. Dit gee my 'n goeie 10-40 pit Neem Wins veral gedurende Londen en New York Times. Stefan martinek sê: Die strategie is meer robuuste met die tyd venster bo 50 bars. Die backtest van Bollinger Bands (MA interval 10200 bars amp St. Dev. Interval 0,3) op 'n groot portefeulje www. oxfordstrat / handel-strategieë / Bollinger-bande / is verbasend.


No comments:

Post a Comment